Naprawa Komputerów-Zdalna Pomoc, Artykuł


Korzyści ze zdalnej naprawy

autor zdalna naprawa Wojciech
Autor: Wojciech Wątorski
Siedzisz sobie w domu włączasz komputer na przeglądarce chrome ze stron których nie otwierałeś ukazują się dziwne reklamy wpadasz w panikę jak sobie z tym poradzić.
Szukasz serwisu lub pytasz znajomych kto ci może pomóc.
Masz do wyboru zanieść komputer:
  • do pomieszczenia z napisem serwis komputerów i laptopów
  • lub skorzystać z usług zdalnej naprawy komputerów
jeśli ci nie zależy na czasie wygodzie i kosztach wybierz panów ze stacjonarnego serwisu efekt ich pracy sprawdzisz włączając komputer w domu.
Jeśli tobie zależy na szybkiej diagnozie i naprawie wybierz pana z serwisu zdalnej naprawy o kosztach dowiesz się po wstępnej diagnozie efekt pracy sprawdzisz po wykonanej pracy w trakcie naprawy masz podgląd co jest wykonywane dodatkowo uzyskasz wiele informacji dotyczących stanu twojego komputera.
Kogo wybrać czym się kierować przy wyborze informatyka który ożywi twój komputer stacjonarny lub laptop:
  1. sprawdź czy można się z nim szybko skontaktować
  2. czy posługuje się zrozumiałym językiem
  3. czy ma profile na portalach społecznościowych
  4. jakie ma komentarze na swoich profilach
  5. czy widać jego zdjęcie
  6. czy tłumaczy na czym będzie polegać naprawa
Pozwoliłem poprosić swoich klientów by napisali kilka słów o korzyściach ze zdalnej naprawy oto ich odpowiedzi zamieszam za zgodą piszących:

Pani Elżbieta:
Zdalna naprawa to wygodna pełna perfekcji usługa gdzie za osobistym pozwoleniem fachowiec naprawia co istotne i potrzebne cena z góry do uzgodnienia więc z góry wiadomo czy będzie mnie stać na usługę. Pełna gama rabatów dla stałych klientów. Fachowiec udziela wielu cennych wskazówek by zapobiegać awariom i infekcjom co można tłumaczyć rzetelnością

Pani Ewa:
zdalna naprawa brzmi ciekawie i zachęcająco. każdy może skorzystać fachowa miła obsługa, dokładna pomoc, inteligencja fachowca zachęca do korzystania z jego pomocy, miła atmosfera w trakcie naprawy wszystko zrozumiale pokierowane i dokładnie szybko zrobione polecam gorąco sama korzystam z tej pomocy od kilku lat i jestem mega zadowolona, warto poprosić o pomoc właśnie tego fachowca

Pani Agnieszka:
Dla mnie na pierwszym miejscu jest oszczędność czasu Nie muszę wychodzić z domu w międzyczasie mogę robić coś innego a komputer "sam" :) się naprawia wygoda

autor zdalna naprawa Alicja
Autor: Alicja Wątorska
Żyjemy w XXI wieku, na każdym kroku otacza nas elektronika, niektórzy są od niej kompletnie zależni.
Nie wyobrażamy sobie życia bez smartfonów, laptopów, komputerów stacjonarnych, tabletów itp.
Są to rzeczy które stanowią nieodzowną część naszego życia - bo jak bez nich pracować:
  • relaksować się
  • zrobić zakupy
  • porozmawiać z bliskimi
  • czy chociażby poruszać się swobodnie po mieście
Często jednak nie dbamy o swój sprzęt :
  • odpowiednie zabezpieczenie systemu
  • aktualizację, konserwację
  • ochronę danych
Nie zapominajmy to tylko podstawowe czynności potrzebne do sprawnego funkcjonowania naszego urządzenia, istnieje bowiem mnóstwo problemów które mogą nas spotkać w związku z użytkowaniem różnego rodzaju sprzętu.
  • Jak się przed tym uchronić
  • Skąd czerpać wiedzę na ten temat
  • Gdzie uzyskać odpowiednią pomoc

Gdzie szukać pomocy

W wielu przypadkach bywa najczęściej tak, że szukamy pomocy dopiero wtedy kiedy coś przestaje nam działać. Pojawia się złość, panika, szczególnie kiedy sprawa wygląda dość poważnie ponieważ jesteśmy w trakcie pisania pracy magisterskiej lub trzymamy na komputerze materiały potrzebne nam do prezentacji na biznesowe spotkanie które ma się odbyć za godzinę. W takich przypadkach załamujemy ręce i szukamy na gwałt pierwszego lepszego serwisu który szybko (najlepiej na miejscu!) naprawi nam sprzęt i to za pół darmo.
Rzeczywistość okazuje się brutalna. Z reguły wygląda to tak, że bardzo sympatyczny Pan z serwisu na wstępie powie nam że naprawa zajmie co najmniej tydzień a koszt wstępnej naprawy to ok. 50-100 zł, warto przy tym wszystkim zauważyć że Pan nawet naszego sprzętu nie dotknął - nie musiał go nawet widzieć. Równie dobrze moglibyśmy mu podsunąć dziecięcą zabawkę a koszty i okres naprawy nie uległy by zmianie. Często zdarzają się również przypadki niespodziewanych(niepotrzebnych) kosztów czyli np. trzeba było koniecznie wymienić w komputerze jakąś część bo bez tego komputer po prostu by nie zadziałał (wg. naszego sympatycznego serwisanta) a koszt takiej części to zaledwie 300 zł - nie ważne że takowej części wcale nie trzeba było wymieniać
Podsumowując wyprawa do serwisu często może nam bardziej zaszkodzić i uszczuplić portfel, skutki nie będą zadowalające a po jakimś czasie okaże się że z komputerem dalej jest coś nie tak.
Na szczęście istnieje rozwiązanie o wiele przyjemniejsze i prostsze o którym wielu z was nigdy nie słyszało a mianowicie, zdalne rozwiązywanie problemów, naprawa, pomoc. Tak, zdalna naprawa bez wychodzenia z domu, szybko, bezstresowo i za odpowiednią cenę bez dodatkowych kosztów.

Jak to działa

To proste i przyjemne. Wystarczy wpisać w wyszukiwarkę hasło "zdalna naprawa" wybrać odpowiedniego fachowca i skontaktować się z nim telefonicznie, poprzez Facebook czy za pomocą Skype'a - możliwości jest o wiele więcej.
Teraz pozostaje nam przedstawić dany problem i zainstalować bezpieczny program który nie zajmie nam dużo miejsca na dysku a pozwoli fachowcowi odpowiednio zaopiekować się naszym sprzętem.
Technikowi podajemy wyświetlone ID i hasło dzięki którym fachowiec może zobaczyć nasz pulpit u siebie na komputerze i jednocześnie nawigować myszką, ocenić skalę problemu po czym uzdrowić nasz komputer.

Bezpieczeństwo

W przeciwieństwie do sytuacji kiedy oddajemy do rąk serwisanta laptop czy komputer nie mamy pewności co się z nim może stać, czy po odebraniu sprzętu nie znajdziemy na nim wirusa albo czy nie znikną nam wszystkie zdjęcia z podróży poślubnej Natomiast jeżeli skorzystamy ze zdalnej pomocy mamy wszystko pod kontrolą, co najważniejsze - widzimy co robi fachowiec, widzimy każdy ruch myszką i otwierany program czy katalog. Mamy do dyspozycji również czat, ewentualnie zawsze można być w kontakcie telefonicznym.

Korzyści - podsumowanie

  • Czas - czas naprawy jest nieporównywalny z oddaniem sprzętu do serwisu.
  • Komfort - można wygodnie siedzieć w fotelu pijąc kawę.
  • Wiedza - często w rozmowie z fachowcem możemy się czegoś nauczyć odnośnie obsługi komputera i zdobyć kilka cennych rad dotyczących bezpieczeństwa, konfiguracji itd.
  • Cena - odpowiednia do wykonanej pracy.
  • Bezpieczeństwo - możemy nadzorować pracę fachowca.